یو پی اس کاران

فروشگاه اینترنتی خرید یو پی اس UPS، باتری یو پی اس و تجهیزات برق اضطراری UPSKARAN

فروشگاه اینترنتی خرید یو پی اس UPS، باتری یو پی اس و تجهیزات برق اضطراری UPSKARAN

یو پی اس کاران

همواره در تلاش بوده ایم تا بهترین خدمات و محصولات را برای مشتریان عزیزمان فراهم کنیم همچنین قصد داریم مرجعی جامع برای سوالات شما و راهنمای خرید شما در زمینه یو پی اس UPS، باتری یو پی اس، استابلایزر و سایر خدمات برق اضطراری باشیم و بتوانیم آنچه را می دانیم با شما به اشتراک بگذاریم برای اینکه بتوانیم در کنار شما باشیم برایمان پیغام بگذارید یا از طریق شماره های تماس با همکاران ما در تماس باشید.

021-66490974
021-71057368

بایگانی

سیستم های یو پی اس میتسوبیشی الکترونیک

سیستم های یو پی اس میتسوبیشی الکترونیک 

جدا از اینکه تجهیزات شما از نوع فناوری اطلاعات، ارتباطات، پزشکی و یا صنایع تولیدی باشد میتسوبیشی الکتریک برای حمایت از سلامت و کارآمدی دستگاه های شما یو پی اس های حرفه ای را جهت اطمینان از تداوم عملکرد آنها به گونه ای کاملا اطمینان بخش در اختیارتان قرار می دهد. 

دیتا سنتر DATA CENTER

دیتا سنتر ها در حال حاضر براای اکثر فعالیت های تجاری و دولتی حیاتی هستند و البته به طور فزاینده ای در زندگی شخصی ما نیز اهمیت دارند . یو پی اس حیاتی ترین عامل در حصول اطمینان از اینکه دیتا سنتر به طور کامل در طول وقفه های ناشی از قطع برق و اختلالات برقی عمل می کنند می باشد. دیتا سنتر توسط شرکت ها و مکان های مختلف، می توانند با به کارگیری قوی ترین نسخه پشتیبان حفاظت از فن آوری های موجود، به بالاترین سطح دست یابند. غول های دیتا سنتر با میلیون ها دلار درآمد جهانی و دیتا سنترهای کوچکتر با کارکردهای محلی، اما بسیار بحرانی از UPS های میتسوبیشی الکتریک استفاده می کنند که کیفیت را در محیط های پربار و بالاترین میزان بهره وری را تضمین می کند.

تجهیزات پیشنهادی توسط میتسوبیشی الکترونیک برای دیتا سنتر ها 

ادامه مطلب را در یو پی اس کاران بخوانید :: 

https://www.upskaran.com/mitsubishielectronic/

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی