یو پی اس کاران

فروشگاه اینترنتی خرید یو پی اس UPS، باتری یو پی اس و تجهیزات برق اضطراری UPSKARAN

فروشگاه اینترنتی خرید یو پی اس UPS، باتری یو پی اس و تجهیزات برق اضطراری UPSKARAN

یو پی اس کاران

همواره در تلاش بوده ایم تا بهترین خدمات و محصولات را برای مشتریان عزیزمان فراهم کنیم همچنین قصد داریم مرجعی جامع برای سوالات شما و راهنمای خرید شما در زمینه یو پی اس UPS، باتری یو پی اس، استابلایزر و سایر خدمات برق اضطراری باشیم و بتوانیم آنچه را می دانیم با شما به اشتراک بگذاریم برای اینکه بتوانیم در کنار شما باشیم برایمان پیغام بگذارید یا از طریق شماره های تماس با همکاران ما در تماس باشید.

021-66490974
021-71057368

بایگانی

راهنمای انتخاب یو پی اس مناسب برای مصارف خانگی

امروزه یو پی اس خانگی یکی از محبوب ترین یو پی اس هایی است که افراد زیادی برای مصارف خانگی و کوچک از آن استفاده می کنند. لرزش و قطع برق در شهر باعث اختلال در کار عمومی شد. همچنین می تواند به تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی آسیب برساند. یو پی اس ها وسایل حفاظت الکتریکی نیستند، بلکه وسایلی هستند که برق لازم را در صورت قطع برق تامین می کنند. این یو پی اس ها عمر طولانی، ارزان و کیفیت خوبی دارند. یک یو پی اس خانگی معمولا دارای امتیاز 1000 تا 2000 V/A است. یک یو پی اس یا منبع تغذیه بدون وقفه از یک باتری پشتیبان برای تامین برق تجهیزات و دستگاه های الکتریکی و الکترونیکی در مواقع اضطراری، از جمله قطعی برق یا قطعی کامل برق استفاده می کند. امروزه با گسترش بازار خانه های هوشمند، اکثر لوازم خانگی به برق وابسته هستند. بنابراین هرگونه اختلالی مانند نوسانات موقت در شبکه برق یا قطعی طولانی مدت می تواند رفاه و آسایش مردم را مختل کند. خرید یو پی اس ups می تواند برق اضطراری خانه را در مواقع بحران تامین کند و از لوازم حیاتی خانه مانند یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی محافظت کند.


تغییرات فرکانس و ولتاژ در زمان رعد و برق و طوفان به معنی مشکلات برق و تهدیدی برای تجهیزات و اطلاعات برای کسب و کارها و دفاتر خانگی است . بسیاری از مسائل معیشتی به تأمین برق بستگی دارد. حتی قطعی موقت برق می تواند منجر به هرج و مرج، از دست دادن اطلاعات و توقف کسب و کار گردد . آماده شدن برای فصول طوفانی نیازی به هزینه زیاد یا پیچیدگی خاصی ندارد؛ طیف گسترده ای از دستگاه های مقرون به صرفه  تامین برق اضطراری (UPS) یا در اصطلاح یو پی اس ، برق ایمن بدون وقفه را برای تجهیزات و حفاظت از سرمایه و اطلاعات شما فراهم می کند.

سیستم های یو پی اس اطمینان حاصل می کنند که پشتیبانی برق در جای خود قرار دارد، به کاربران اجازه می دهد تا قبل از اینکه برق قطع شود، کارها و اطلاعات خود را به طور کامل ذخیره کنند. یک سیستم یو پی اس می تواند به عنوان یک سیاست بیمه ای عمل کند که اطلاعات کامپیوتر ها را در حین قطع برق بیمه می کند. دستگاه های UPS توان حفاظت از انواع سیستم های کامپیوتری خانگی ، روتر ها ،مودم ها، تلویزیون های هوشمند و لوازم خانگی، کنسول های بازی و سایر وسایل الکترونیکی ارائه می دهند.

ادامه مطلب را در یو پی اس کاران دنبال کنید :: 

https://www.upskaran.com/how-to-choose-ups-for-home/

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی