یو پی اس کاران

فروشگاه اینترنتی خرید یو پی اس UPS، باتری یو پی اس و تجهیزات برق اضطراری UPSKARAN

فروشگاه اینترنتی خرید یو پی اس UPS، باتری یو پی اس و تجهیزات برق اضطراری UPSKARAN

یو پی اس کاران

همواره در تلاش بوده ایم تا بهترین خدمات و محصولات را برای مشتریان عزیزمان فراهم کنیم همچنین قصد داریم مرجعی جامع برای سوالات شما و راهنمای خرید شما در زمینه یو پی اس UPS، باتری یو پی اس، استابلایزر و سایر خدمات برق اضطراری باشیم و بتوانیم آنچه را می دانیم با شما به اشتراک بگذاریم برای اینکه بتوانیم در کنار شما باشیم برایمان پیغام بگذارید یا از طریق شماره های تماس با همکاران ما در تماس باشید.

021-66490974
021-71057368

بایگانی

باتری یو پی اس ژل چیست ؟

باتری یو پی اس ژل اسید 

باتری یو پی اس ژل که با اسم باتری یو پی اس ژل اسید نیز شناخته می شود یکی از انواع باتری VRLA است که شاخه ای از انواع باتری سیلد اسید یو پی اس می باشد. فن آوری مورد استفاده در ساخت باتری ژل شبیه به باتری AGM است. با این حال، به جای استفاده از ماده جاذب بر پایه شیشه که در باتری یو پی اس AGM استفاده می شود، باتری های ژل از الکترولیت  هایی که بصورت ژل هستند استفاده می کنند. الکترولیت های جامد باعث کاهش خطر از بین رفتن و تبخیر الکترولیت باتری یو پی اس شده و از مشکلات ناشی از خوردگی جلوگیری می کنند.

در مقایسه با باتری های معمولی یو پی اس باتری یو پی اس ژل بسیار سبک تر هستند. در این تکنولوژی تنها از مقدار کمی الکترولیت جامد برای حفظ اسید استفاده می کند. همچنین باتری  یو پی اس ژل اسید طول عمر بیشتری نسبت به سایر انواع باتری یو پی اس داشته که به این خاطر است که الکترولیت در حالت ژل می تواند شارژ را برای مدت طولانی تری در خود نگه دارد باتری ژل همچنین دوام بیشتری داشته و می تواند تغییر دما بیشتری را نسبت به باتری معمولی یو پی اس تحمل کند. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی