یو پی اس کاران

فروشگاه اینترنتی خرید یو پی اس UPS، باتری یو پی اس و تجهیزات برق اضطراری UPSKARAN

فروشگاه اینترنتی خرید یو پی اس UPS، باتری یو پی اس و تجهیزات برق اضطراری UPSKARAN

یو پی اس کاران

همواره در تلاش بوده ایم تا بهترین خدمات و محصولات را برای مشتریان عزیزمان فراهم کنیم همچنین قصد داریم مرجعی جامع برای سوالات شما و راهنمای خرید شما در زمینه یو پی اس UPS، باتری یو پی اس، استابلایزر و سایر خدمات برق اضطراری باشیم و بتوانیم آنچه را می دانیم با شما به اشتراک بگذاریم برای اینکه بتوانیم در کنار شما باشیم برایمان پیغام بگذارید یا از طریق شماره های تماس با همکاران ما در تماس باشید.

021-66490974
021-71057368

بایگانی

تفاوت باتری یو پی اس و باتری ماشین چیست ؟

تفاوت باتری یو پی اس و باتری ماشین

باتری های مورد استفاده برای اتومبیل ها، اتوبوس ها و کامیون ها به باتری خودرویی معروف هستند.این مدل باتری ها طراحی و ساخته شده اند تا یک مقدار بسیار زیادی از جریان را برای یک مدت زمان بسیار کوتاه برای تامین قدرت استارت خودرو و روشن شدن اتوموبیل فراهم کنند.

هنگامی که موتور ماشین روشن و در حال کار است، دینام ماشین وظیفه تامین نیازهای برق خودرو را به عهده دارد و همچنین به سرعت شروع به شارژ باتری کرده تا به پتانسیل کامل برگرداند.

مقایسه باتری یو پی اس و باتری ماشین 

بر خلاف باتری های ماشین باتری یو پی اس و باتری های خورشیدی به این شکل طراحی شده اند تا مقدار کم جریان را به طور پیوسته برای مدت طولانی ای تامین کنند که این مهمترین تفاوت باتری یو پی اس و باتری ماشین می باشد. در زمان خرید یو پی اس و همچنین باتری یو پی اس به این موارد دقت داشته باشید که باتری های UPS باید بصورت اصولی نصب و راه اندازی شوند تا هم عمر طولانی تری داشته باشند و هم داغ و خراب نشوند. 

 

ادامه مطلب را در یو پی اس کاران بخوانید :: 

http://www.upskaran.com/ups-bat-or-car-bat/

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی